2017年10月15日 星期日

鳳梨酥2

中秋節前親友聚會
我決定用鳳梨酥做手信
之前做過練習
家中的試食官認為有改善空間
所以皮料略作調整
餡料是新鮮菠蘿自己炒的
再試食覺得滿意了
開始量產
親友吃過也讚呢
多謝










 

15 則留言:

  1. 我净見個包装已非常滿意了,更何况餡都自己制作,一定係好好味了!八号風球下,纹風不動,困在家,希望個電腦一陣唔好又"神",否則想遊blog都唔得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!包裝靚只是錦上添花,最重要是內容好吃,自己炒餡可以調校到喜愛的味道。還未入到你個卜喎。

      刪除
    2. 仲未入到?,可能我個電腦有問題???因細佬上次話唔知点解,之後個腦又神神地,而之後佢又要出差,大佬又唔識,所以要等佢返來才有得攪了。

      刪除
  2. 鳳梨酥的美,便使我想起「三生三世十里桃花」裏的鳳九……

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯。。。。你那边都有得睇?我晚晚追到晚飯都唔出街食住呀。哈哈

      刪除
    2. 我這邊有得睇,但我是在YouTube 上睇大陸版的,已一早睇完了!
      首主題曲好聽,而個男主角又好儍……

      刪除
    3. 這裡每晚七點有得睇,但我未睇過。

      刪除
  3. 靚到吖。。。。。有得食就好咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚姐!有機會我一定請你食。

      刪除
  4. 回覆
    1. 自己炒餡可調校自己喜歡的味道,不過真係炒到一身大汗!

      刪除
  5. 我喜歡吃鳳梨酥,但香港台灣的都很貴,所以很少吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳳梨酥真係好貴,兒子買兩個給我試味道都要三十多蚊。
      炒餡比較麻煩一點,可先買現成的餡料試下自己整,不難又好玩架。

      刪除
  6. 翠兒:自己炒餡一定好食,見皮調整過比上次油潤,雖然我無食到睇個樣都知是佳品「讚」~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!自己炒餡可以調校到自己喜歡的味道,皮也是整到啱自己口感吧。

      刪除