2015年4月28日 星期二

檸檬醋

去年好奇學人浸了果醋
浸了菠蘿醋和檸檬醋
覺得偏酸不太討好
飲剩少少一路冇理會
到最近搵樽醃梅
竟然有意外的收獲
放左成年的果醋變得晶瑩剔透
飲落順喉可口
即刻買幾個檸檬浸番樽
奇怪的是檸檬醋由黃色變得深色
但菠蘿醋就保持原色
 
 
 
 
 檸檬加冰糖加醋
 
 
 浸四星期撈起檸檬
 
 
網上很多方法
我就用自己的方法
做法
  1. 檸檬、冰糖、醋各一份(1:1:1)
  2. 玻璃瓶洗淨瀝乾備用
  3. 檸檬洗淨抺乾切去頭尾,切成薄片
  4. 一層冰糖一層檸檬放落樽最後加醋
  5. 每天打開樽蓋一下並搖動樽身幾下
  6. 四星期撈起檸檬片去掉
  7. 每次取兩湯匙檸檬醋加五倍水飲用
 

8 則留言:

  1. 翠兒:請問要浸幾耐才可以飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上浸四星期撈起檸檬就開始飲得。一定要加5-10倍水,有人加蜜糖。

      刪除
  2. 我前年浸過菠蘿, 覺得酒味重, 唔知係咪浸錯左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我浸果樽菠蘿都好重酒味,兩樽比較都係檸檬好飲D。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀!網上講到好有益架,我剩係當有消脂減肥作用咋。

      刪除
  4. 翠兒,
    我參考妳的方法浸了水果醋,
    謝謝妳!

    回覆刪除