2014年7月2日 星期三

椰蓉包

喱個椰蓉包我好鍾意架
好味好好食是其中一個原因
更是我第一次跟書成功做到的麵包
當然要間中整黎食下啦
依家隨意用自己的配搭一樣好味架
 
 
 
 




 

材料
A  牛奶140克  雞蛋1隻  砂糖60克  鹽2克  高筋粉300克  奶粉8克  依士4克  牛油25克
B  椰蓉100克  砂糖70克  軟牛油30克  蛋液30克
另外小量蛋液掃面及掃上蛋液才放餡料 
 
做法
  1. 材料A按順序放入麵包機,按功能8完成麵糰發酵
  2. 材料B全部攪勻成餡料
  3. 麵糰排氣,分成10等份
  4. 包入餡料卷好排入焗盤
  5. 蓋上保鮮紙,發酵完成掃上蛋液
  6. 放入預熱190度之焗爐,焗約20-25分鐘至金黃色

詳細做法請看http://weshare.hk/129shuen/articles/1702646
各家爐火有異,請自行調節
 

31 則留言:

  1. 超正……我好中意買呢隻椰蓉包黎食,得閒跟你食譜整下先……謝謝你分享食譜先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味架,吾好再買喇,快d整啦!吾使客氣。

      刪除
  2. 早晨翠兒:咁早有包包食,我吾客氣啦!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠吾使客氣,新鮮出爐,趁熱食啦,好味架!

      刪除
  3. Hi,好耐冇上網,剛見到你D包包正好是午飯時間,真想食番2個Tim。想问包包机買什麼牌子好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小魚,吾使客氣,請隨便食啦!
      我個麵包機係平價貨,億世通,我通常只用佢打麵糰發酵,都幾好用架。當然貴價牌子的功能一定全面d和效果有保障。

      刪除
  4. 多謝翠兒分享椰絲包食譜, 我們全家都鍾意食架, 出面的包, 好食的愈來愈貴, 自己整正好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛Shi!吾使客氣,好野梗係要大家分享,希望你都鍾意啦!
      我已經好耐冇幫襯麵包舖喇,自己整果D包仲好食呀!

      刪除
  5. 你焗的包顏色很均勻啊。
    請問你用這焗爐焗包/蛋糕是否也會開熱風對流呢?
    中途是否需要打開焗爐將焗盤拿出來前後對調位置呢?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!謝謝讚賞!
      對呀,新焗爐有熱風對流,開左顏色均勻D。
      中途我會將焗盤前後對調一次,因為玻璃的反射不及鐵版。

      刪除
    2. 請問你的椰蓉包,怎能保持每個都四四正正呢?
      我做的經過最後發酵後,總是東歪西倒的!個個向不同方向發展呀 :(

      刪除
    3. 我都經常有發酵後東歪西倒的現象架,做包時麵糰盡量厚薄平均一些,就比較四正一點,多點練習啦。^o^

      刪除
    4. 謝謝你呀。你是將麵團用手拍成長條形,還是用麵棍搌長呢?

      刪除
    5. 剛剛發酵完成的麵糰軟綿綿的,我覺得用手拍成長條形比較方便。

      刪除
  6. 好靚呀!我鍾意食甜包,等得閒跟你做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝軒軒!喱個包又香又好味,得閒試下啦!

      刪除
  7. 師姐, 椰蓉包除了好味, 還有情意結啊!

    真係咩焗爐也跟你配合得天依無縫,
    若我係生產商, 一定搵你做代言人 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐!以前真係諗都冇諗過可以在家做到如此美味的麵包。
      焗爐係死物,一定要就晒佢,咁就OK架喇。
      咁你快D做生產商,搵我做代言人啦!^o^

      刪除
  8. 翠兒:您焗得好靚呀,口水流到一地都係了,呢款包我都有整呀,我都係跟書,但我就唔識變通喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!你整D包都好靚吖,吾使流口水喎。
      我一開始一定跟足書本整,都已經好食架,後來跟自己食譜只是水份改左用牛奶,液體比例大D,一樣成功,就更加軟熟。

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝雨大俠!即刻焗兩打新鮮出爐畀你!

      刪除
  10. 回覆
    1. 嗚嗚.....下次留兩個吖....唔該! 嗚嗚....

      刪除
    2. 雨大俠真係識講笑!人家利夫人做的麵包不知幾靚!
      遲咗咪即刻開爐囉!

      刪除
  11. 我都好鐘意食。隔夜的都要, 有無呀 !?

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有得隔夜吖,焗過爐新鮮出爐既請你食啦!

      刪除