2014年7月30日 星期三

南瓜排骨飯

喜歡家中多人吃飯
比較容易買和煮
但有時會遇上一人餐
可以簡簡單單做個蒸飯
南瓜排骨蒸飯
尚算營養齊全又方便的一餐
 
 
 

 
 
材料
米  排骨  南瓜
做法
  1. 米洗剩用清水適量略浸
  2. 排骨洗剩瀝乾水調味,南瓜切成與排骨大小相若粗粒
  3. 水滾開始蒸飯約10分鐘,加入南瓜、 排骨再蒸10分鐘便成

 

26 則留言:

  1. 米要浸几久同埋水的分量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸大約十多二十分鐘,吾浸都得,蒸耐五分鐘。我煮飯吾量水架,浸過米面少許便可。

      刪除
  2. 我平時中午一個人,好小食飯,但冬天太冷我都會蒸飯食,我仲懶,加半條臘腸算嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天我會臘腸蒸糯米飯,好香好好食呀!

      刪除
  3. 我都鍾意蒸飯, 不過蒸肉餅飯多D :)

    回覆刪除
  4. 呢個飯好吸引呀。
    不過,一向我一個人都懶得煮,隔晚有乜剩就食乜算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾好食架,酒樓都有南瓜蒸排骨。
      有時雪櫃連垃圾都食晒,又想食飯咪蒸半杯米囉。

      刪除
  5. 食咗蒸飯好多年,(白飯),電飯煲有僬,西施煲個底有D nu
    ,蒸飯一粒米都吾浪費

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!蒸飯真係一粒米都冇浪費!

      刪除
  6. 早晨!食晒一盅飯,飽飽!滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠早晨!方便好吃飽肚又便宜吧。

      刪除
  7. 翠兒好!百厭來探你了,有乜好野食,唔.....雖然百厭食全素,如果上面嗰盅飯用豉汁,更惹味。咭咭,食指大動添.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝雨大俠建議,豉汁蒸真係更好味!

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝!真係方便好吃又便宜呀!

      刪除
  9. 尊敬的部落格主人,您好

    我們發現您的部落格裡有特別多美味食譜,我們想把您的部落格推薦到我們的網站www.mytaste.tw。

    我們的網址每天的瀏覽量有數萬人次,並且已經有很多個食譜部落格和網站。此外,我們創建了部落格排行榜,那裡已經有幾百個博主的加入了。我們在我們的網站上推薦了您的博客,用戶就能通過我們瀏覽器找到您的部落格。

    myTaste.tw是另一種使您的部落格獲得更多訪問流量的方式。許多用戶皆習慣直接通myTaste.tw搜索網站和部落格的食譜。 將您的部落格添加到食譜部落格排行榜,自動發表您的食譜在我們的網站。請按照以下步驟操作:www.mytaste.tw/jiarubuluogepaihangbeng

    另外,費用問題您完全不用擔心,因為我們是一個完全免費的網站,目前我們已經在瑞典、巴西、德國、英國、美國、法國等國家有了推廣。您想加入我們嗎?我們靜候佳音。

    誠摯的問候
    myTaste.tw

    回覆刪除
  10. 我包酵母雪咗幾個月、用暖水開小小測試、冇泡、請問係未唔用得??

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思,咁遲才覆你,你室溫解凍再試下啦,冇泡發吾起就唔用得喇。

      刪除
  11. 師姐, 師姐呀,你抖暑乎?
    食完排骨飯哪,仲有無其他呀,未飽,哈哈!
    (師姐,我咁多嘢講,因為還是剛安裝了"九方輸入法",所以當堂精神哂,打中文時唔會痴痴呆呆咁,爽!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 師姐你好呀!好耐冇見,係咪去左旅行呀?
      安裝九方就多D黎探我啦,我仲以為冇左九方迫你練倉頡,打到出神入化添。

      刪除