2022年10月27日 星期四

火腩炆福花

 通常飯聚的蔬菜

為求方便快捷通常做白灼

但今次我買咗福花

所以用火腩炆

買了一份用來炆餸的火腩

價錢好親民只用18蚊

8蚊一斤福花買半個9蚊

連小朋友都直呼好吃

意想不到的效果

外食一小碟菜都要幾十蚊




6 則留言:

  1. 外食真係唔抵,又唔健康,我都係鐘意在家食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 外食伙記人工,舖租貴,仲要燈油火焟,點會抵食。

      刪除
  2. 火腩又幾抵喎,還有福花都平咗喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果間燒臘舖將D邊角料切成一份份,啱我地用來炆餸,唔使幾十蚊買一條又用唔晒。

      刪除
  3. 我這邊的街市早已改革成為全部冷氣開放的大型街市,可能租貴,燒臘舖啲燒肉都不便宜。我最喜歡本區小廚的「豆腐火腩飯」,可惜經過疫情,這間兼茶餐廳的小廚易主,很多可口的小菜都沒有了。想食唯有自己煮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨午安!街市改為冷氣是好事,食物相對比較新鮮安全。當然羊毛出在羊身上,物價一定要貴些了。店舖易主,吃慣的味道沒有了,自己動手做吧。

      刪除