2022年10月11日 星期二

南瓜豆沙煎堆仔

很久沒去過飲茶

即是好耐無食過煎堆仔

趁著去掃墓

做了幾個南瓜煎堆仔

非常軟熟好吃

家人讚不絕口








食譜請看這裡:南瓜煎堆仔
今次我只做12個所以大個少少


還做了大發糕

發糕食譜

材料

低筋麵粉150克   細砂糖75克   滾水120克   泡打粉1茶匙   油、食用色素各少許

做法

  1. 滾水加入糖攪溶放涼備用
  2. 泡打粉加進麵粉過篩,放入大盆
  3. 邊加入糖水邊攪拌,至成幼滑麵糊,加入油及色素攪勻分杯
  4. 水滾落鑊,大火蒸約20分鐘,全程不能打開蓋


16 則留言:

  1. 我自從疫情後,已絕少外面堂食,見你的煎堆咁靚,真係流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月!有空整幾個食下,真是好吃的。

      刪除
  2. 兩樣都做得好靚!煎堆仔好味😋

    回覆刪除
  3. 請問可给大發食譜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!已經加入大發糕食譜。

      刪除
  4. 請問可给大發食譜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!已經加入大發糕食譜。

      刪除
    2. 唔該。谢謝。仲有,我用韓粉傲包,水份要用幾多

      刪除
    3. 營飬餐包,我用韓粉CJ

      刪除
    4. 我也是用韓國高筋粉,通常我用麵粉重量的65%水份。當然不是絕對的,大約便可以,要看麵糰的軟硬度,作適當調整。

      刪除

      刪除