2022年9月5日 星期一

香蕉蛋糕(試爐)

 又有一隻香蕉熟到唔見得人

我又整香蕉蛋糕

今次試下用糖霜

家中有包杏仁片

加幾片在面幾好睇

今次沒界面由得佢自己爆

都爆得幾靚吖

新鮮出爐即食

香噴噴外脆內軟非常可口

不可不吃








材料
牛油100克  糖霜100克  雞蛋2隻  香蕉1隻  低筋粉100克  泡打粉1/2茶匙   杏仁片適量
做法
  1. 牛油室溫放軟,加入糖霜打發,分兩次加入雞蛋打勻
  2. 麵粉加入泡打粉一起篩勻,倒入牛油拌勻
  3. 香蕉去皮用叉壓爛,加入麵糊拌勻
  4. 蛋糕模先掃點牛油,倒入少量麵粉(份量外)搖勻倒出多餘麵粉
  5. 倒入麵糊,放上杏仁片,放入已預熱焗爐,上火220度,下火200度,放下層,熱風對流
  6. 焗約20分鐘開始上色,上火下調至200度,前後對調,焗至夠色加錫紙
  7. 全程約45分鐘
各家爐火有異,請自行調節
可以用砂糖不用糖霜
我家新焗爐超低溫,所以比平時用高火一點
牛油蛋糕要比普通海棉蛋糕高火
一定要試過熟透才可以出爐

8 則留言:

  1. 咁正,我又要食,請問用糖霜icing sugar 有乜分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請你食!平時用細紗糖,咁啱屋企用完,所以我就用咗糖霜。
      糖霜加牛油打起,等於曲奇,新鮮出爐個皮好鬆脆。平時用細砂糖都脆,但比較硬一點。其實都好吃的!

      刪除
    2. 明白,謝謝您的分享。

      刪除
  2. 我都做咗香蕉蛋糕,我都有糖霜,下次又試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都經常做香蕉蛋糕,下次試下用糖霜,睇下有冇區別。

      刪除
  3. 我沒有試過做香蕉蛋糕,稍後用你的食譜試做,先謝謝分享。

    回覆刪除