2022年9月18日 星期日

虎奶菇瘦肉湯

 炎炎夏日總是煲消暑去濕湯

現在已經踏入秋天

要改變一下湯水

親戚送我一包虎奶菇

正好用來煲湯

此湯清潤可口老少咸宜

止咳潤肺增強體質

芳姐食療湯餸


網上資料

虎奶菇,别名又叫:菌核侧耳、乳菌、乳灵芝、虎奶菌,南洋茯苓等

虎奶菇对慢性、过敏性、虚寒型顽咳、小儿咳嗽、哮喘有神奇疗效等




材料
虎奶菇30克   百合15克   南北杏15克   無花果4粒   陳皮一角   瘦肉1/2斤
做法
  1. 無花果沖水切半,其它材料沖水後浸約30分鐘
  2. 瘦肉凍水落,滾約5分鐘沖水備用
  3. 全部材料加約8碗水,水滾煲15分轉中小火煲1.5小時,加小許鹽調味


8 則留言:

  1. 未食過呀,等我好返都試下,因這星期,中了頭獎,現在家隔離,感恩病情不太嚴重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月:好好休息,保重,打咗疫苗應該不嚴重。
      喱款湯啱你,我加咗連結,你按芳姐食療湯餸,跟芳姐煲鷓鴣或竹絲雞更佳。

      刪除
    2. 謝謝EE和翠兒的問候,感恩今日好好多了,因我年紀大,加上長期病患,都令D兒媳擔心的,真唔明,唔出街食東西,唔去人多地方,在外口罩從不離口,並注意衛生和消毒,咁小心,都會中,無奈。

      刪除
  2. 呢隻未食過呀!好味嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係初次嚐試,好味的,聽講好有益。

      刪除
  3. 虎奶菇,未認識,謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不必客氣。我都係初次嚐試,上網找資料,比較安全的藥(食)材。

      刪除