2021年9月22日 星期三

鳳梨酥月餅

 好幾年沒做月餅了

其實整月餅是很好玩的事情

但整咗又要搵人食呢

忍唔住又玩下

我已經好收歛

只玩幾個




今天才出月餅

好象是過後媒人秋後扇

有點遲了


8 則留言:

  1. 假日愉快!
    不遲呀!仍然好吸引!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 自己做只是貪玩,成本平好多,不過未能做到商品的質素。

      刪除
  3. 今年我差D買鳳梨月餅,因為我鍾意食鳳梨酥

    回覆刪除
    回覆
    1. 你錯過咗喇,台灣果個鳳梨奶黃月餅,係好好食架!

      刪除
  4. 唔遲唔遲開心分享嗎?雖然食唔到你啲出品,都可以飽吓👀福嗎?你整乜我都好欣賞㗎時時睇到都覺得色香味俱全👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 這幾是八月十四匆匆忙忙試做的,有空再做我會做記錄,到時分享吧。謝謝你欣賞我的出品。

      刪除