2021年9月15日 星期三

爆谷

 見到網友睇戲食爆谷

突然想起好多年沒整爆谷

上一次做過仲有粟米剩

不如玩下囉

估唔到放咗幾年仍然有效

今次我落多少少油

粟米粒粒受熱均勻

全部爆得好靚

我喜歡少甜

睇落無乜焦糖

食落已經香脆好味了






材料
粟米50克  砂糖50克  生油、牛油適量

做法

  1. 燒熱鑊,中火加入適量油,加入粟米攪拌到有粟米爆炸加蓋
  2. 直至聽不到爆炸聲才可打開蓋倒出爆谷
  3. 鑊加入砂糖慢火煮成焦糖,加入牛油拌勻
  4. 倒入爆谷快手拌勻熄火
  5. 倒在一個大盤晾涼

8 則留言:

  1. 哈哈,在戲院吃爆谷很嘈呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不習慣在公眾地方食野,係屋企食比較開心D。

      刪除
  2. 我屋企仲有小少,我見我家宅男係用橄欖油整,佢喜歡整食咸咸,我喜歡你整甜嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有就快D玩下啦!
      聽講最理想用椰油,我用花生油。

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈!我就是睇到你睇戲食爆谷,引到我想整。
      快D玩下啦,好簡單又好玩架。

      刪除
  4. 好正,你自己整經濟實惠出面賣又貴又唔好食我都係鐘意食甜但家人只喜歡食有牛油味或加些芝司

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少買來吃,我就是覺得好好玩,成本又平。你可以整開兩樣,有鹹有甜,皆大歡喜啦。

      刪除