2020年5月16日 星期六

香草綠豆沙

綠豆沙是我家最常見的甜品
夏天一到我就想吃了
那天買餸見好新鮮的臭草
馬上買了一份
在雪櫃放了兩天
有空便煲了綠豆沙
今次沒買鮮栗子
用了乾蓮子
一樣好吃啊
食譜請看香草綠豆沙



12 則留言:

  1. 香草與綠豆沙是絶配,香草綠豆沙,最佳消暑清熱佳品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!綠豆沙真係最佳消暑食品,一定要加臭草陳皮來煲才好吃。

      刪除
  2. 今日菜檔送咗一大扎臭草俾我,都未得閒煲,啲臭草真係好香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日煲啦!喱幾日好熱呀,一食綠豆沙舒服晒!

      刪除
  3. 綠豆,陳皮及臭草,是綠豆糖水的絕配,諗起都想食番碗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠豆沙只加臭草陳皮,已經很好吃了。

      刪除
  4. 臭草綠豆沙最正,我真係好怀念呢!可惜買唔到臭草!翠兒! D叉燒太好消啦!未整包子已吃光,下次又要再焗過先得,还有想請問吓我上次焗的古早蛋糕臉皮比較濕而且和蛋糕分开的,底部又不是太鬆,我已跟足食譜,唔知那裡出错呢?唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叉燒好賣,快D整過啦!你個蛋糕未熟透,再焗可開高一點爐溫,或焗長一些時間。如果你有焗爐溫度計,測下個焗爐的實際溫度,作出調整。

      刪除
  5. 回覆
    1. 你有自家種臭草,煲多D啦,綠豆沙真係好食嘛。

      刪除