2020年5月13日 星期三

海南雞飯

活雞太貴
一般家常便飯我會買冰鮮雞
我喜歡做白切雞
家人也愛吃
因為是冷盤可以預先做好
不占用我煮飯的時間
反正都要煮飯
就來一客海南雞飯吧
當然這是簡易版
假的
不寫食譜了
只是白切雞加個油飯
薑油加現成的海南雞飯豉油
辣椒醬家人沒興趣
有個青瓜仔做了泡菜
今次用稻花雞
也很好吃啊







15 則留言:

  1. 做得咁精緻,睇見都開胃啲。

    回覆刪除
  2. 睇完你篇網誌之後,突然好想食海南雞飯。

    回覆刪除
  3. 活雞做白切雞一流,冰鮮雞也不賴,去骨的海南雞也很受歡迎!

    回覆刪除
  4. 見到都想食😍冰鮮雞我覺得Ok.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!雖然是冰鮮雞,也不錯的。

      刪除
  5. 回覆
    1. 過獎過獎!我見你煮得咁好食,忍唔住又煮囉!

      刪除
  6. 嘩!翠兒!見你浸鸡皮靓肉滑,請問鸡有泡過冰水嗎?這隻雞有多重和時間要浸多久?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿不必客氣!浸雞靚唔靚,是關係隻雞,當然最好用活雞,冰鮮雞也不錯,我通常買三黃雞,今次這隻是稻花雞,約二斤重,浸了40分鐘,完成後浸凍水10分鐘,有時間放雪櫃雪凍才斬。如果雞大隻就要浸耐一點,我是全程打開蓋浸。

      刪除
    2. 這裡有詳細食譜做法
      https://shuen129.blogspot.com/2015/06/blog-post_23.html

      刪除
  7. 海南雞飯我也很喜歡吃,找天也煮來做做餸菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜歡吃就玩下啦,換下口味也不錯啊。

      刪除