2020年5月8日 星期五

豉椒炒花甲

突然想食炒蜆
買斤花甲炒
好香好味
好吃





材料
花甲一斤   蒜頭    豆豉    乾蒽    紅椒仔
調味
辣豆瓣醬3/4湯匙   桂林辣椒醬、蠔油、老抽、糖各一茶匙
做法
  1. 蒜頭、乾蒽刴成蓉,紅椒仔切碎,調味料全部放在一碗
  2. 花甲洗淨,燒滾水放入花甲略煮,睇住一開口便撈起
  3. 留起一碗煮花水備用
  4. 燒熱鑊落油,下蒜蓉、乾蒽蓉、豆豉、紅椒碎炒香,加入花甲快炒讚酒
  5. 加入調味快炒,加入適量煮花甲水炒勻,埋獻上碟

配料和調味料按個人喜好調整

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 可惜疫情阻礙你回香港吃海鮮,還要等一等呀。

      刪除
  2. 好喜歡吃,但最怕有沙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵檔看似靠得住的才買,飛水這步驟幫到你的。

      刪除
  3. 火姐,我跟你一樣,喜歡吃,但驚洗得唔乾淨有沙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 找檔看似乾淨的買,炒前洗乾淨外殼,一定要飛水,睇住邊隻開口夾起邊隻,基本上冇沙,我買返家冇養過就炒了。

      刪除
  4. 祝 : 母親節快樂♡!你炒的花甲見到都想添飯!^_^ 其实每年母親節好巧合是我的生日,利用家裡有的材料一於動手做了一個免焗芒果慕斯蛋糕,跟住炒番幾味,疫情之下自己整會食得安心,還有我照你的方法剛醃了叉燒明天打算學你整叉烧包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親節快樂!祝你生日快樂!身體健康!日日開心!天天快樂!
      又整蛋糕、又做美食,真係好開心呢!屋企人有口福了!仲有叉燒包,一定好吃的,有澳洲朋友話我知,整咗叉燒,食過返尋味,整完再整呢!

      刪除
  5. 新鮮的蜆隻當然鮮甜,不過我都是很懶,連青口都懶整,因為我要把青口的黑色髒物~逐隻清理,很麻煩。近日都是買中型的冷藏北寄貝,解凍蒸來吃,也很清甜。因為我不能吃辣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨好介紹,我很少買青口來煮,搵日試下蒸。

      刪除