2019年7月30日 星期二

鹹肉糉

端午節包糉的材料通常預多點
結果糯米綠豆和糉葉都有剩
決定包糉
自己食的不用太認真
新鮮豬肉太貴
去凍肉舖買雪肉
鹹蛋黃只用半隻
用簡易的方法隨便包好
但我一樣烚四個鐘
美味不減



  




8 則留言:

  1. 蛋黃、去皮綠豆都是我喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來想唔落蛋黃,怕膽固醇高,但冇蛋黃就冇咁香,減半啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝!邊樹靚吖,自己食唔包咁靚,快D收工。

      刪除
  3. 自己様樣識整真係好方便不用等到過節才有得食,我認同鹹肉粽冇咸蛋好似欠咗D嘢咁·好肚餓啊!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和屋企人都鍾意食糉,其實我一年唔止整一次糉架。鹹蛋黃係鹹肉糉的靈魂,不可冇咗佢呀。肚餓拎隻食啦,新鮮嫁。

      刪除
  4. 我都係鍾意食用綠豆,腩肉,咸蛋黃包嘅糉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然簡單,但幾樣食材好夾,好吃又便宜。

      刪除