2019年3月7日 星期四

釀尖椒

釀辣椒好吃
通常是釀西椒
今次釀尖椒
有少少辣
唔錯呀





材料
尖椒  鯪魚膠各適量
做法
  1. 尖椒洗淨,切去蒂,再切開兩邊去核
  2. 排在碟上,篩上少許生粉,釀入鯪魚膠
  3. 中慢火煎魚膠那一面至金黃色
  4. 直接上碟食用
  5. 或加點調味生粉水,加蓋煮約40秒上碟


8 則留言:

  1. 有少少辣就最好吃,我試過中伏遇上勁辣,之後,小心試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好怕辣嫁,太辣我覺得乜野味道都冇晒。

      刪除
  2. 呢種好易中伏,有時會遇到勁辣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕辣嫁,買深綠色的通常唔辣,透明色的有機會好辣。

      刪除
  3. 釀辣椒有少少辣至好味,我見你煎得好靚好翠綠見到都想食,我下次學你只煎一面,細時見家人整用白醋泡過辣椒才釀那就變得不辣了。小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只煎一面保持翠綠和爽口,也可以打個酸甜獻,一樣美味。

      刪除