2019年3月19日 星期二

醃鹹雞蛋

網友小滿好介紹
快速醃鹹雞蛋
啱晒我這個心急人
方法簡單
最正係夠快
十天有收成
急不及待買雞蛋一試
真係得嫁
多謝小滿




 

做法請看

7 則留言:

  1. 我醃鴨蛋都係用呢個鹽水法,不過,我冇用咁多鹽,冇加醋係用酒,要三十日,呢個真係好快捷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個見亞媽都係用鹽水浸,又係要浸好耐,這個方法好,夠快!

      刪除
  2. 看過短片,的確有計,讚!

    回覆刪除
  3. 翠兒:我都戥你開心,你成功着喇!嘻嘻!我昨天剛從外地經香港飛回來今次只停留香港七個鐘很趕見親戚有啲嘢交比我。小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!以後有乜好野記得分享呀!
      返到香港都唔住多幾日呀?

      刪除
  4. 無客氣!若有好嘢一定分享!我自己有時都喜歡煮吓唔同國家的菜式例如:越南,泰國,馬來西亞,西餐。我鐘意將好吃的記住個味道然後上網查食譜有時都覺得幾好玩㗎!你有我E貓嗎?~小滿!

    回覆刪除