2019年3月12日 星期二

生炒骨

早幾日有客人到訪
因為是午餐
我要盡量簡單
煮咗碟生炒骨
客人吃得開心



食譜請看生炒排骨


10 則留言:

  1. 翠兒:做你個客人有口福啦!一見到這個餸色彩賓紛甜甜酸酸開胃 \^_^ / 小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做我客人來來去去都係食果幾味咋。

      刪除
  2. 以前我聽講話考大廚要考生炒骨,你的生炒骨 色相迷人,掛汁恰到好處,我一定畀你滿分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!我都聽講話仲要考乾炒牛河。

      刪除
  3. 哈哈!我沒份吃,但也看得開心。

    回覆刪除
  4. 咁正,我流到一地口水了.

    回覆刪除