2017年8月14日 星期一

蒸茄子

蒸茄子
小時候覺得非好吃的一道菜
做法很簡單
茄子洗淨
滾刀法介幾刀
然後蒸熟
用筷子篤開
加少許鹽糖
淋上豉油熟油即成




茄子介好要放入清水浸一會
蒸約十分鐘即成
先倒去水份
才加調味
用自家製豬油更美味

18 則留言:

  1. 呢款茄子我聽過但未食過。
    如果你呢個做法,蒸完之後加麻醬、甜、辣椒醬、芝麻,熟豬油及豉油,好似吃豬腸粉咁,唔知會唔會更好味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師兄好介紹!其實味道按個人喜好便對,你可以試下。我講返幾十年前邊有咁多款調味料吖,有得豉油熟油已經是無以上之,吃到一碗豬油撈飯,已經有幸福既感覺喇。

      刪除
    2. 冇得試,因我這邊的茄子不一樣,比較粗和比較硬,冇香港果啲咁軟膩好食!

      刪除
    3. 咁就真係冇得試喇,蒸一定要嫩滑的茄子才好吃呢。

      刪除
    4. 我母親做法就是蒸熟加豉油熟油都已經好好味!

      刪除
    5. 我也覺得簡單的豉油熟油最好味。

      刪除
  2. 下次都試下好似你咁蒸,是否白色茄子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,白茄子最好吃,我細個屋企用青綠色的茄子。

      刪除
  3. 呢個菜夏天食唔太肥膩,做法簡單,唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!簡單又好味的一道菜!

      刪除
  4. 細時又係常常食這味餸不過整法有少少唔同,先用牙簽將整條��連皮插孔,然後用筷子在底部插住一條條慢慢在炭爐上烤熟後用個丫撕開跟住淋上蔥油生抽灑上少少炸紅仔頭少許胡椒粉"好正"另一款烤熟後撕開淋蔥油和一碗調好的魚露��️糖又係好好味。(可以改用焗爐烤都得)蒸我都試過整都係一樣好味我喜歡食��,這味好食又簡單。~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿你太年青,細時可以食到咁覆雜的料理,真係幸福。
      我細時母親為節約燃料,茄子只是放在飯面蒸的,有豉油熟油調味已經覺得好好味了。

      刪除
  5. 以上是茄子連皮和魚露辣椒、糖

    回覆刪除
  6. 我在唐人街食過一次,但點都整唔返果種口感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄子一定要夠鮮嫩才好吃的,如果你老DAD有種茄子就一定好吃。

      刪除
  7. 茄子很有益,多食很好。但我慣了用來蒸其他的食物。想起來家母甚少買茄子來吃。
    只是我自從吃了這種植物,久不久都會買來吃一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茄子好吃又有益,我經常吃的。但老一輩的人對茄子有誤解,認為吃茄子會對眼睛不好,我家有前輩從不吃茄子。

      刪除