2022年12月5日 星期一

炸單骨雞翼

 我鍾意食炸野

最方便是炸雞翼

今次炸單骨比較方便吃

雞翼解凍後用淡鹽水浸洗一下

師傅話可以迫出雪味

真係乾淨很多

瀝乾水份順著骨一分為二

用一般醃料加雞蛋一隻

醃過之後上麵包糠炸

又香又脆真好吃




8 則留言:

  1. 我今晚都係食雞翼,當然無咁叻整個咁四正喇!通常都係出出水,然後慢火煎,最後用鼓油同糖兜兜佢,灑啲芫茜同葱花,咁就算完成架喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁整已經好完美好好吃啦!好多人怕炸野架,不過我和屋企人都鍾意,耐時炸下咁囉。

      刪除
  2. 我都好少炸嘢,見到你炸得咁靚,真係好想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都在家不炸物,但出街食架。

      刪除
  3. 炸雞翼,我鍾意食,寫完望上面,同Stellar 姐留言一樣,哈哈,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!好正常喎,真係鍾意食吖馬,大家都是發自內心,經典對白!

      刪除