2022年12月10日 星期六

豬皮魚蛋蘿蔔

 甚少去掃街食野

但是這些香港特式

有時都想食下

食餐勁既

最好還是自己煮

今次煮豬皮魚蛋蘿蔔

跟網上師傅

效果很好

豬皮是買乾泡皮自己發

所以不是白雪雪的





材料
沙爆豬皮一塊    炸魚蛋一包    白蘿蔔一個
調味料
咖喱醬,沙茶醬,黃薑粉各一湯匙,鹽少許,胡椒粉、豉油、蠔油、糖各適量
料頭   蒜頭,乾蔥各2粒切茸
做法
  1. 清水浸豬皮,洗淨砂,多次換水浸軟,切成一口大小,加少許白醋出水約5分鐘,再多次換水至無酸味
  2. 蘿蔔去皮切塊,先飛水,再用清水加片糖約1吋,煮約10分鐘連水備用
  3. 燒熱鑊落油,收細火下料頭炒香,落混醬炒香,讚酒,加入蘿蔔連水煮一下,加入豬皮煮一下,加入魚蛋煮約5分鐘,調味,最後落少少生粉水埋獻
心得
醬汁自由組合,喜歡吃辣的朋友可加大咖喱醬份量,加辣椒醬,怕辣不加咖喱醬,改柱候醬
炒料頭炒醬一定要細火,不要炒燶。一定要打獻才可掛醬,但不可太杰


10 則留言:

  1. 好想食,隔住個"芒"都聞到香味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些小食都幾吸引架,去唐人街睇下有冇豬皮賣。

      刪除
  2. 豬皮魚蛋蘿蔔 ,香港特色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我耐時仲煮下〝碗仔翅〞架。

      刪除
  3. 看到您煮豬皮魚蛋蘿蔔,我都想煮一餐來吃哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些小食都幾吸引架,有空煮一餐來吃噢。

      刪除
  4. 自家制重可以用竹籤吉住,哈哈﹗直頭好似食緊街邊嘢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮好一大盤,放埋竹籤任篤來吃架。

      刪除
  5. 我好想食豬皮,但年初體檢,數據顯示壞膽固醇太多,故忍口唔敢食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 注重健康是好的,我個人認為最重要是均衡飲食,樣樣食少少就不會有問題。

      刪除