2022年3月10日 星期四

栗子炆大肉

 早幾日因為疫情關係

一時沒鮮豬肉賣

我雪櫃通常都有少量冰貨儲蓄

不是屯積

只是方便自己隨時食用

買了兩磅栗子用了少量煲湯

還有正好用來炆腩肉





12 則留言:

  1. 我都有少量儲糧習慣,方便自己懶出街,隨時可食用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!少量的儲備一定要有,隨時多咗人食飯可以加一道菜呀。

      刪除
  2. 世界輪流轉,先前菜貴,依家輪到豬肉貴,全港巿民怕且重有排捱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,暫時性的,可以接受。

      刪除
  3. 家中也兩磅栗子,但沒有腩肉,只有其它的凍肉。
    今天劏了一條網購的急凍石斑,打鱗開膛做到我CC吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 栗子炆雞也很好吃的。
      石斑是很難打鱗的,真係辛苦你了。

      刪除
  4. 你碟炆肉顔色吸引,新鮮粟子炆嘢煲湯都百搭,我有時就咁蒸熟當零食好甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!栗子點整都好食,可以烤,可以做甜品...都好食。

      刪除
  5. 腩肉真係炆乜都好味,但現在祗能淺嚐

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我鍾意食肥腩肉架,不能經常煮呀。

      刪除