2021年5月15日 星期六

流沙包

 我家人愛吃我做的流沙包

所以我經常有做的

通常我用美玫低筋麵粉做中式包

最近發現一種麵粉

聲稱是饅頭專用

買來一包試試

效果也算不錯










食譜請看

香滑流沙包

今次特別說明一下,餡料中的醎蛋黃,必須過篩,才會幼滑。

蒸包只需5分鐘,過火餡料會分離,翻熱也只需5分鐘,切忌過火

14 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 翠兒:又是我的最愛,好想一啖咬咗佢😄,這種粉又幾白淨喎!

    回覆刪除
  4. 唔好意思,今天我的留言有故障不知什麼原因同一則留言出了三次不過我已取消了兩次??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使唔好意思喎,今朝線路出咗問題,我出完網誌,轉頭已經入唔返去,話係詐騙網站,所有網友的網誌都入唔到,說是詐騙網站。

      刪除
    2. 係呀!我也有同樣的問題後來才入得返去,最近又再整過可能包粉舊冇你整得咁鬆軟,見你說之前用低筋麵粉是不是蛋糕粉( Cake Flour )因為我只用低筋粉整蛋糕從未試過用來做包子,每次我都是用中筋粉的

      刪除
    3. 我剛開始學做點心時,我只知道金象高筋粉和美玫低筋,做麵包用高筋,做蛋糕和曲奇用低筋粉,做中式包也用美玫低筋粉,也有師傅話其實是中筋粉來的。到最近才見到好多種麵粉,才見到有蛋糕粉。我做中式包一直都用美玫,覺得效果不錯的。

      刪除
  5. 很吸引,我也很喜歡流沙包。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 過獎過獎!其實唔係好難整的。

      刪除