2021年5月3日 星期一

豉汁蒸骨

 煮咗幾十年飯

如果話我唔識蒸排骨

好似有點不合理

事實上有時蒸出來的排骨

未如理想

看見英國網友的網誌

豬‧午餐

無論豬扒排骨都做到十分美味

我先用凍骨練習下豉汁蒸骨

出奇地好吃



材料
急凍排骨300克
醃料
鹽1/4茶匙  糖1/2茶匙  酒、胡椒粉、少許  生粉1茶匙  生油適量
醬料
豆豉1茶匙  蒜蓉1粒   紅椒幾圈  糖1/2茶匙  桂林辣椒醬少許
做法
  1. 排骨斬碎解凍洗淨,加入1/2茶匙梳打粉,加水浸過面浸約30分鐘
  2. 倒去水,再沖水洗淨,瀝乾水、再用廚房紙吸乾水份備用
  3. 排骨加入醃料,醃一小時或以上
  4. 燒熱鑊加油約1湯匙,慢火加入豆豉和蒜蓉炸至金黃色,盛起加入糖和辣椒醬拌勻
  5. 加進已醃好的排骨拌勻,加上紅辣圈
  6. 水滾落鑊大火蒸約10-12分鐘
家中有小朋友的可以不加辣椒醬和紅椒圈
嗜辣的朋友可以加多點辣椒醬和紅椒圈


12 則留言:

  1. 豉汁蒸排骨好味,不過好難買到靚排骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得蒸排骨撞彩,排骨好貴,好多時蒸出不好吃,好唔抵。

      刪除
  2. 我至愛豉汁蒸排骨。 我哋唔會買冰肉架,食就要食新鮮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地的活豬基本上是大陸供應和少量本地豬,無你地咁多選擇。
      百多蚊斤排骨,都未必好食呀。

      刪除
    2. 嘩!依家D豬肉咁貴。我都唔捨得食。 香港可以買到各國出品的靚豬肉,選擇又多,唔洗硬食貴野。

      刪除
    3. 買各國靚豬肉,要去凍肉舖才有得賣。

      刪除
  3. 呢碟豉汁蒸排骨,每隔一星期我都會煮嚟食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家仲有梅子蒸排骨,都好受歡迎。

      刪除
  4. 我未用過梳打粉,祇知道酒樓餐館會用,有梳打粉醃過的肉類一定很腍滑,豉汁蒸排骨是很受歡迎的菜餚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒樓一定用梳打粉,醃完啤返水,又淋又滑,無梳打粉味。

      刪除
  5. 翠兒:這味餸我又係撞手神有時蒸得好食有時又不如理想我,見你蒸得好靚好似茶樓賣的顏色白白地我很喜歡,所以我還要多多練習吓啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買排骨回來,用水浸下佢,出咗D血水,減少豬氣味。酒樓一定啤水到白雪雪。

      刪除