2019年12月15日 星期日

花生魚蓉粥

我會在家煲粥
今次煲花生魚蓉粥
街市會把大魚頭和魚身分開來賣
魚是生跳跳的
魚頭比較貴
魚身就很便宜

用美國大花生
先煲一小時備用
把大魚煎香煲成魚湯
魚湯加上花生連湯
加入米煲成粥
同時把魚拆去魚骨成魚容
加點薑絲調味別忘記加胡椒粉
把魚蓉加進粥再調味便成
配上油炸鬼吃更美味






14 則留言:

  1. 煲得咁有心機,一定好美味

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 對!我地習慣食活魚,就算平價的塘魚也美味。

      刪除
  3. 魚粥好鮮甜,但我就唔識好似你咁煲,剩係識得將啲粥,煲到差唔多得嘅時候,再落魚滾幾分鐘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你煲的是生滾魚粥,好味。
      我煲的是拆魚粥,昨晚阿爺廚房有詳盡介紹,一樣美味!

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝陸姑娘!傳統順德食法,我地由細食到大,咁啱昨晚阿爺廚房有詳盡介紹拆魚粥。不過我冇落鮮筍,貴價野不會用。

      刪除
  5. 一碗自家靚粥加碟油條簡直是絕配「正」

    回覆刪除
  6. 南番順多魚塘,在母家自小都是習慣吃草魚,很少吃海魚。我也很喜歡看鼎爺教煮食烹調,覺得很合口味。也很喜歡看妳的飲食方法,可能同是那方面的飲食習慣吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨捧場,我也很喜歡看阿爺廚房,可能同一年代的人,口味相近吧,加上他用的食材和炊具也大眾化,合我心意呢。

      刪除
  7. 2020年來到了,祝翠兒新年快樂 ! 身心康泰 !

    回覆刪除