2019年10月22日 星期二

冬瓜大魚頭湯

大魚學名叫鱅魚
四大家魚之一
其中最好吃的是魚頭
通常碎件蒸來吃
或者做魚頭羮
今次開邊煎一煎
滾冬瓜湯
有湯又有餸
快捷妥當又好吃





材料
大魚頭一個  冬瓜一斤  薑適量

做法
  1. 魚頭開邊去鰓洗淨,加少少鹽略醃
  2. 冬瓜去皮切件
  3. 用薑起鑊略炒冬瓜盛起(步驟可省略)
  4. 魚頭兩邊略煎,加薑讚酒,加入滾水
  5. 煮約15分鐘加入冬瓜
  6. 煮至淋度適中加入少少鹽糖調味便可


10 則留言:

  1. 我記得火姐好似介紹過鱸魚𣺓冬瓜,我最近照版煮碗,起肉後用來𣺓冬瓜,真係好鮮味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也介紹過一魚兩食,其中魚肉用來滾絲瓜、菇菇,也很好吃的湯餸呢。

      刪除
  2. 我都喜歡食大魚頭,呢個簡單又好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魚頭好吃,可以蒸或者煎焗,很下酒或下飯,喱個湯餸適合夏天。

      刪除
  3. 奶白色的魚湯好靚,我都唔係時時煮到。

    回覆刪除
    回覆
    1. D魚夠新觧,煎完讚水一定奶白色的。

      刪除
  4. 這湯一定好清甜,魚湯好飲不過我不知何解滾出來的湯冇奶白色我都係煎魚後落滾水㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這裡賣的塘魚是游水的,煎完讚水一定奶白色的。

      刪除