2019年2月15日 星期五

酸梅豬手

年菜通常都有豬手
我本來準備整話梅豬手
可惜家裡沒有話梅
酸梅就很多
試下用酸梅睇下效果如何
又真係幾好味喎
做法同話梅豬手大同小異
一碟是半隻份量






材料
豬手1隻(2斤以上)  薑適量
調味料
酸梅4粒  生抽3湯匙  老抽2湯匙  鎮江醋3湯匙  冰糖75克  黃片糖適量
做法
  1. 豬手出水洗淨瀝乾水備用
  2. 薑去皮切厚片,酸梅沖水去核
  3. 燒熱鑊加油,爆薑,下豬手爆炒讚酒
  4. 加清水浸過豬手,加入調味料
  5. 煮滾後收至最慢火煮約45分鐘,開大火收汁至濃稠(約15分鐘)
酸梅和糖的份量請自行調節
喜酸的朋友可加點白醋
可以用片糖或砂糖代替冰糖
調咪料按豬手的大小加減

14 則留言:

  1. 翠兒:嘩! 睇到你的豬手好吸引色澤又靚,剛巧我今天買了两隻豬手正想要煮新口味但上網查了都不喜歡,正好剛剛睇到你這口味我從來無做過,明天即刻動手煮, 真係唔該哂你! 有着落喇 ! :)小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿捧場!試下啦,要試味架,大酸大甜好吃的啊!

      刪除
  2. 好吸引!有酸梅已經吞緊口水添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!見到酸梅二字,條件返射動作。

      刪除
  3. 請問醃甜脆酸梅份量是? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你咁快諗定醃甜脆梅!乜你記得我整過甜脆梅?
      青梅2斤半,鹽4両,白糖2斤
      仲記得點整嗎?

      刪除
    2. 謝謝答覆。因你的"梅子鴨"提到"甜脆梅",冇看過食譜呀,我以為甜梅唔落鹽

      你的梅子鴨好吸引,諗定跟你醃酸梅(自家製保證衛生),好彩睇到你話鹽比例1/10同加醋,有食譜係一半鹽,相信好咸。

      刪除
    3. 好呀!支持你醃酸梅,簡單易做,醃好等六個月就可以用了。甜脆梅就麻煩D,不過好好食架。我舊卜有食譜,你有興趣去搵下。

      刪除