2019年2月20日 星期三

牛油曲奇

過年前消委會公佈
市面上的曲奇都有這樣或那樣的問題
還是吃自己做的最安全
春節過後做點曲奇
先做牛油唧花
稍後還要做點其它款式
因為各人喜好不同
各取所需吧













材料

牛油     8安士
糖霜     4安士
餅粉     10安士
雞蛋     1
呍喱拿油  半茶匙  
製法
1.   牛油放室溫放軟加入糖霜打發
2.   呍喱拿油加進蛋攪勻加進1.打勻
3.   篩過麵粉加進2.撈勻
4.   唧成餅形
5.   預熱焗爐,180度上下火中間層焗約20分鐘至金黃色

餅的厚薄有異,各家爐火有異,請自行調節

12 則留言:

  1. 翠兒:你的曲奇一向都係健康又美味,我跟您學了,每次整都很受歡迎的,謝謝您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!你每次都很受歡迎,我已經很開心!

      刪除
  2. 牛油曲奇的確可口,年紀漸長,現在都唔敢多吃。
    你的牛油曲奇很吸引,我很想食就真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!吃一兩片沒問題的。

      刪除
  3. 自己整,幾時都係健康D,用料都靚D啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!材料一目了然,計算到每片有幾多熱量,絕對冇防腐劑。

      刪除
  4. 過年前消費者委員會公佈,巿面九成曲奇不單只油糖超標,還含致癌物質,公佈令人吃驚。自家製的,除了健康外,亦較購買經濟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!自己整食得安全,又的確慳好多,不過要付出時間和心機。

      刪除
  5. 牛油曲奇我非常喜歡凡有牛油整的嘢都啱我,睇到你整得咁美味流口水其實自己整真係香好多又健康!~小滿!

    回覆刪除