2017年6月20日 星期二

一人午餐之雲吞擔擔麵

有時候一人食午餐
自然吾想食飯
今次想食雲吞麵
冰格有雲吞
有菜但冇生麵喎
有擔擔麵
就成了一碗雲吞擔擔麵



10 則留言:

  1. 我一人食午餐也經常唔食飯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!自己話事嘛,兩人以上你吾食人地都要食啦。

      刪除
  2. 你有午餐吃,而我就只得下午茶…
    雲吞是我至愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲吞真係吾錯架,我喜歡包定D雲吞放冰格,方便隨時有得食。

      刪除
  3. 以前我午餐多數食隔夜飯餸,依家佢地唔比食,話冇益,我又懶,所以都係多數食雜糧咋。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 真係好滑,係壽桃牌四川担担麵。

      刪除