2016年11月27日 星期日

一雞兩食

以前酒樓有大雞三味
我就一雞兩食
冰鮮雞一隻
係分開兩日食呀
半隻斬碎冬菇雲耳蒸
另半隻浸白切雞
都吾錯架









16 則留言:

  1. 你的主意不錯,我有時買一隻冰鮮雞都要分兩餐至吃得完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!分開兩餐煮好過食剩呀。

      刪除
  2. 肉類中我最愛吃雞,以前的雞,蒸熟吃已經好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!以前的雞食的飼料吾同,真係好味。

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝!蒸雞快捷妥當又好味!

      刪除
  4. 兩款做法我都鐘意食呀!

    回覆刪除
  5. 兩種做法,各有各特色,不過都係咁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!兩款都是最容易的做法。

      刪除
  6. 金針雲耳蒸雞,我鍾意食配料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠惠識食,配料素晒雞味真係好吃呀。
      今次屋企冇金針存貨,所以用左兩隻冬菇。

      刪除