2016年7月27日 星期三

紅豆雪條

好熱呀
快快搵D凍野食下先
要快
除左紅豆冰之外
其次就係整雪條喇
快快動手
整紅豆雪條






材料
牛奶270克  紅豆蓉60克(或適量)  糖50克  粟粉1茶匙  水2茶匙
做法
  1. 牛奶加糖煮溶,
  2. 粟粉加入水攪勻,加入牛奶中煮至微滾
  3. 加入紅豆蓉拌勻放涼
  4. 注入雪條模,插入雪條棍,放冰格雪至凝固
  5. 雪條模座入室溫水中約20秒,便能拔出雪條食用





14 則留言:

  1. 我都剛剛想整呀!來你處食住先,哈哈

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我老左一樣鍾意食紅豆雪條!

      刪除
  3. 我鐘意綠豆呀,下次可以整嗎?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠豆雪條一樣好吃呀!不過要等我煲好綠豆沙,留起D先有得整喎。哈哈!

      刪除
  4. 天氣咁熱,食完紅豆雪條,透心涼,爽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀惠惠!天氣太熱我就想食雪糕雪條紅豆冰架喇!

      刪除
  5. 自己整夠晒健康,好過出街買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 材料好簡單又易做,真係好過出街買,仲慳好多添呀!

      刪除
  6. 我鍾意食呀!來你處食住先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食啦!好多紅豆、好好味架!

      刪除