2023年3月12日 星期日

雲吞

 我家雪櫃通常有雲吞儲備

雲吞我喜歡自己包

餡料要有肉有蝦加地魚未







詳情請看廣東雲吞

15 則留言:

  1. 你一次過包超過半百之數喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!整多D,大細少每人拎2打返屋企煮,有剩我煮早餐食幾隻,飯聚有時做雲吞雞。

      刪除
  2. 嘩,餡料好豐富,見到流口水🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 整畀自己食,當然要滿足自己需要。

      刪除
  3. 唔好意思, 可唔可以再寫寫雲吞做法因為YAHOO食譜已經開唔到. 謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,最近忙,有空我會加上食譜。

      刪除
  4. 做著翠兒的兒媳真有食神了 ! 豬肉鮮蝦雲吞麵,吃之不厭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨讚賞!家人喜歡,當然投其所好啦,大家開心!

      刪除
  5. 有興趣來賞花嗎 ? 最近我上的一篇也說花,有妳喜歡的大紅花。
    很多花卉都有藥性,大紅花全株無毒,枝葉和花都是良藥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨帶我賞花,原來大紅花也可以入藥,長知識了。

      刪除
    2. 很久不見您來更新, 料必生活繁忙,特來問候近況。
      祝您生活愉快,安康吉祥 !

      刪除
  6. Kudos on being a reliable source of insightful content. Thank you!

    回覆刪除
  7. 翠兒久未更新,可能生活太過繁忙了。
    2024龍年來臨了,祝妳闔府安康 ! 如意吉祥 ! 天天好心情。

    回覆刪除