2023年2月20日 星期一

炸子雞

以前去飲一定有炸子雞

現在是叫南乳吊燒雞

當然都是脆卜卜睇見想食的

我以前都做過

個上皮水不太合心水

最近在網上見到一個比較細份量的

馬上試下

效果不錯適合小家庭

記錄下來





上皮水

麥芽糖1湯匙   大紅浙醋1湯匙   米醋1茶匙   滾水10湯匙   酒1湯匙

醃料

南乳  鹽  糖  五香粉  薑  乾蔥各適量

做法

  1. 雞洗淨瀝乾水,醃料放入雞肉那面醃過
  2. 用滾水淋雞皮,掛起晾乾
  3. 上皮水攪勻,淋上雞皮再掛起晾亁
  4. 雞放在漏殼上,由溫油開慢慢淋上,直到雞皮金黃色
酒樓當然整隻雞放入燒爐燒便可
家庭也可放入焗爐烤,我用原始方法
沒煮汁了,我用甜酸雞醬拌食,不錯。

10 則留言:

  1. 見到賣相已經好有食慾😋

    回覆刪除
  2. 這個當然古法好,功夫菜,一個人都起碼食一雙一對👍👍👍,不切手撕更佳。😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝好建議!手撕真係會更好吃,一斬流晒D汁出黎。

      刪除
  3. 如果炸埋蝦片,我的童年回憶返嚟啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我忘記了炸蝦片喱樣野添。

      刪除