2021年12月28日 星期二

炸豬肉

炸豬肉是我家鄉菜

並非咕嚕肉

是用肥豬肉釀上內餡

然後上脆漿炸

這是媽媽的味道

由小時候開始

我就喜歡這一道菜

這是便宜又好吃的炸物

冬至做了一客讓大細少回味一下







10 則留言:

  1. 看見你的炸物很吸引,還用上肥豬肉來炸,簡直是魔鬼的誘惑 !
    不知道你用什麼東西來做餡料呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨捧場,可以用鯪魚膠或蝦膠做餡料,我今次就剁碎豬肉做餡料。

      刪除
  2. 炸得脆卜卜又金黃色好有食慾,好想學請問內餡和脆漿是怎樣調?唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小滿讚賞!以前在家鄉最方便是用鯪魚膠,你也可以用蝦膠,我今次是剁豬肉。
      脆漿我是用超市買的萬用炸粉,用冰水開,之後放雪櫃半小時以上,拎返出來覺得杰咗,加D油落去攪勻便可以用了。

      刪除
  3. 你炸得好靚,呢樣餸都係第一次見,多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!這是獨特的家鄉菜,連附近鄉鎮都未必這樣做法。

      刪除
  4. 翠兒多謝你講解詳細!我會用蝦膠因為我買唔到鯪魚肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望你鍾意!注意肥豬肉要薄切雙飛,炸完應該是不覺有肥豬肉存在的。

      刪除
  5. 晚上好!炸得很靚,一看便食指大動!
    迎過聖誕!預祝2022新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!
      祝大家2022年生活愉快!身體健康!

      刪除