2021年12月22日 星期三

栗子炆雞&肥叉燒

 好多栗子賣又平又靚

買了用來炆雞

又香又粉真係好吃





叉燒我喜歡食有點肥的

買了一條五花肉

做咗叉燒

用氣炸鍋方便快捷





8 則留言:

  1. 氣炸鍋方便快捷,但清洗扇葉不容易,我的氣炸鍋用了八年,早幾月前才壞了,我改用番焗爐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用了八年,退役都合理啦,買過個啦,我覺得燒烤真係好用過焗爐。

      刪除
  2. 我都喜歡食肥肥地叉燒。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 無錯!又香又甜,炆餸又得,煲糖水一樣好味道!

      刪除
  4. 祝大家聖誕及新年快樂,身體健康,生活愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!祝大家天天快樂,日日愉快!

      刪除