2018年12月1日 星期六

炆牛肋條

天氣開始涼
想起做點炆餸
以前去牛肉檔買牛腩
近年變得好貴
去凍肉舖買牛肋條
又幾抵食喎
這美國牛肋條唔肥又好快腍
加個蘿蔔已經很美味了










20 則留言:

  1. 有段時間我都喜歡買呢隻牛肋條,就係念佢易腍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係念佢易腍,比較容易掌握時間。

      刪除
  2. 啲牛越來越貴,賣牛肉嘅都話貴到唔想賣。

    回覆刪除
  3. 蘿蔔和炆牛是最佳拍檔!

    回覆刪除
  4. 蘿蔔炆牛D香味飄洋過海來了

    回覆刪除
  5. 我2016年,在街市買新鮮牛肉,已經 200蚊一斤,好貴。

    回覆刪除
  6. 近年肉檔啲牛肉或牛腩賣得好貴,反而涷肉檔平得多,煮出嚟啲肉質較新鮮比較,不遑多讓。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝祝福!對不起軒軒,遲咗回覆。農曆新年都快到了。

      刪除
  8. 翠兒: 祝 「新年快樂! 身體健康! 」 繼續整多D好嘢益大家 ! \(^O^)/
    小滿 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿祝福!有空一定繼續與大家交流。

      刪除
  9. 請問有沒有食譜? 如用真空煲炆幾耐? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮法很簡單,牛肋條先出水沖乾淨切塊,起鑊炒下D薑和蒜頭,下牛肋條,加入柱侯醬炒下,加入足夠的水,加八角兩隻,加調味,煮約一小時加入蘿蔔煮至腍加少許生粉水便成。我不用真空煲,我覺得用原始方法慢煮才好吃。

      刪除