2017年9月28日 星期四

蒸藕粉

冇乜新煮意
食下舊時母親常做的菜
蒸藕粉
蓮藕洗淨去皮
然後磨成粉加點調味
蒸熟加豉油熟油便食得





以前用沙盆現在用薑磨


加點調味加少量鯪魚膠攪勻


蒸約十五分鐘

蓮藕太好粉要加點水
以前亞媽買藕尾平D冇乜粉不用加水
這裡一節藕約十二両加了約四湯匙水
水少或魚膠太多蒸起太硬不好吃
要有軟糯的口感才好吃
可以加點芫茜蔥一起蒸
喜歡香口的朋友可以用煎的方法
請看煎藕餅

16 則留言:

  1. 藕粉就聽得多,但點做法?和吃我都未試過,不知這是甚麼家鄉菜?

    回覆刪除
  2. 我以前煎藕餅都係刨絲,磨粉又幾好喎,蒸就更建康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 刨絲和磨粉一樣方便,我就覺磨粉來蒸口感滑D。

      刪除
  3. 我以前都聽過蒸藕粉,但未試過,最近試過煎藕餅,懶人做法是刨絲,磨粉又未試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 磨粉都好快好方便,口感比刨絲滑些。

      刪除
  4. 我小時候,母親煲藕湯也是留藕尾用薑磨磨了加點糖和麵炒,煎好一片片吃,當時覺得是美食,現在再吃又不覺得好吃,可能是現在物質豐富了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在用薑磨方便很多,細個用沙盆磨到手軟。

      刪除
  5. 細時常吃甜藕粉,咸的口味我一次都未食过,有机會真係要試吓是什么味道 .ha ha^_^ ?~ 小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就反而從未食過甜藕粉,我都想試下。

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝軒軒!一年容易又中秋,咁就過左喇。

      刪除
  7. 翠兒,祝中秋吉祥如意,體健康和!

    回覆刪除