2017年7月17日 星期一

豆沙水晶餅

好耐冇整過水晶餅
真係要溫習一下
做糯米糍剩下少許豆沙
平分做了十六個
吾夠飽滿
食住先啦
我覺得做奶皇餡好睇D












10 則留言:

  1. 我突然諗,你話奶皇餡好啲,咁唔知有冇人會加些金箔上面就貴氣多了…
    哈哈,我都係亂㬛咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄屋企有好多金箔?樣樣都想加D金箔,哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,奶黃餡個色好睇D,好香好味架。

      刪除
  3. 賣相靚,又好味,呢個我鐘意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個都好食架,爽口彈牙,又易整呢。

      刪除
  4. 翠兒:請問你有無整線豆餡的食譜因你以前登的那個網站已经開唔到.如果有新的網頁請告訴.謝謝!~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都吾記得自己有冇整過綠豆餡的食譜,以前雅虎的網誌連結已經開吾到架喇,如果有整過你在網誌內應該搵得到既。

      刪除