2016年6月7日 星期二

鹹肉糉

又到糉子飄香的季節
年年如是一樣的材料一樣的味道
因為我覺得這是最好吃的

包糉的時候我會想起一些與端午節冇關的事
是莘莘學子考試的季節
少爺們從要考試的小學生長大成人了
是NBA季後賽總決賽
因為我每年包糉都開著電視機收看
從米高左敦到姚明、高比拜仁都已先後退役
證明我包左好多年糉了
還是希望能年年一樣包下去


上午來個材料大合照


下午就食得喇


 大部份做親善大使準備出發


剩返咁少睇黎要加碼呀



入過雪櫃食前要煲熱



一開隻糉香氣四溢



18 則留言:

  1. 呢啲親善大使肯定受到朋友歡迎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!佢地真係好受歡迎架!

      刪除
  2. 啲糉好靚,咁一定係靚人包靚糭,而你呢個親善大使一定好受歡迎呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!咁都畀你諗到!多謝多謝!
      喱D親善大使當然好受歡迎啦!

      刪除
  3. 大爺話我包左大部份都係送俾人,計落仲貴過買,我話買嘅唔夠自己嘅乾淨同好味呀!於是又包嘞!咭咭...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大工程,當然係大部送畀人啦,自己食得幾多吖。
      自家製又點同呢!我屋企人話街賣果D吾好食!
      街賣都好貴架,幾十蚊一隻架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係鍾意金字塔形,而且覺得好食D架。

      刪除
  5. 最愛鹹蛋黃,佢同綠豆糯米很夾,甜食鹹食都咁好味,你的鹹肉糉很吸引,受惠很有口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!我吃甜架,鹹蛋黃是鹹肉糉既靈魂,加綠豆鹹肉真係絕配,一界開隻糉真係香到不得了,不可不吃啊!

      刪除
  6. 回覆
    1. 你食過鹹肉糉嗎?睇下打開隻糉,想象一下便知是否真的好食了。

      刪除