2015年12月2日 星期三

美味求真

回鄉探親
睇大陸電視節目
中途有飲食節目預告
節目內容大慨是介紹中國的飲食文化
首先是一本紅皮書《美味求真》來個大特寫
只是一瞬間我覺得似曾相識
 
原來我祖先也留下了這本食譜 
 



 





書本實物大小約6吋x4吋
封面右上角寫著光緒十四年新選
左上角寫著敬惜字紙
可見一百四十年前的中國人
已經好有環保意識

書仔細細但內容豐富包羅萬有
只介紹菜式的簡單做法
不象現在的食譜書有材料份量和做法步驟
要熟識烹飪的人才睇得明






20 則留言:

  1. 呢本天書,有歷史價值,要好好收藏,遲D變文物。現在好難見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇刻意收藏,所以被蟲蛀食,又少左好多頁,搬左好幾次屋仲係度,我已經當佢文物架喇。

      刪除
  2. 哈哈!呢次真係有本秘笈,唔再係口噏噏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一百四十年前的出土文物,真係秘笈喱架!哈哈!^o^

      刪除
  3. 回覆
    1. 陸姑娘:翠兒是順德人,順德是編入佛山地區。

      刪除
  4. 執到寶呀!我都有一本同我一樣歲數的食經,是老父買的,送左俾我幾十年啦!冇你本咁老,但同你所講嘅一樣,寫得好簡單,要識烹飪的人才看得明。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!出土文物,得啖笑啦。

      刪除
  5. 很有歷史價值,要好好一代一代傳下去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei講得啱,我會好好保存,傳畀下一代!

      刪除
  6. 嘩嘩嘩,呢本係天書嚟架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!出土文物呀!等我好好學習下D菜式先。

      刪除
  7. 翠兒原來是烹飪世家, 失敬,失敬!
    魚片用來炒, 切好原來不能亂放, 要排好放在碟上! 學到野啦!
    放魚片落油鍋之前, 用什麼來擦鍋, 然後夾起 ,才放魚片, 這兒看不清楚! *V^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!愛詩誤會喇,翠兒並不是烹飪世家。
      喱本書有D字我都睇吾明,我自己炒魚片是燒熱油落料頭起鑊,煮滾獻汁加入魚片抄勻,再加入小菜抄勻上碟。
      我得閒放大喱頁畀你睇。

      刪除
    2. 吾使客氣!我也是先炒熟小菜,上面回覆寫漏了。

      刪除
  8. 以前的人寫食譜很簡約有力,可能也是一種惜紙環保的意識罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝如心兄到訪!
      我諗以前的人識得煮食是與生俱來,食譜只是點出重點所在便可以了。

      刪除
  9. 唔怪得你煮嘢咁叻,原來係出生地優良,兼且有秘芨,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!咁都得!多謝小月氹我開心!^O^

      刪除