2015年3月6日 星期五

小桃酥

在一本書見到合桃酥食譜
跟著試下但吾成功
不是我心目中想要的合桃酥
自己試下改下個方
效果都有點象樣
好香好鬆脆架
不過我是用自己炸的豬油做架
但吾係人人都接受豬油
等我得閒再試下用固體菜整啦
 
 
 


 
 

 
 

6 則留言:

  1. 合桃酥我個仔喜歡,早陣整左D寄俾佢,今日佢話個女友未食過同未見過
    試咗話ok,睇個樣好ok喎,我可以整都似你咁,我就開心到飛起,好靚呀,豬油應該好味D
    祝新春吉祥!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝祝福!也祝你身體健康、萬事如意!
      你個仔係外國嗎?你整餅寄俾佢食,母愛真係好偉大呀!
      謝謝讚賞!用豬油整香好多架,鬆脆但又冇咁硬,好好食。

      刪除
  2.  我第二有冇得食呀?

    回覆刪除
  3. 合桃酥細細個已經鍾意食,且食極都唔厭。你啲作品睇嚟唔錯喎,有專業水準!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!喱個合桃酥好啱自己口味,用豬油鬆脆又冇咁硬,好吃!

      刪除