2014年12月4日 星期四

流沙包

我鍾意食流沙包
但又知道它的內容好魔鬼
好奇心又想整下
參考網上各種餡料做法
揀左最間單的
又真係得喎
 
 
 


 



 
 

24 則留言:

  1. 正呀!魔鬼都要食番個!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!食一個魔鬼都吾怕啦!

      刪除
  2. 好犀利呀!Ling Ling講得啱,食番個先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!好好味架,一定要食番個!

      刪除
  3. 請問可否公開餡料食譜??謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲D我得閒會加食譜,你間中黎睇下啦,吾使客氣。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝惠惠捧場!真係好好味!

      刪除
  5. 師姐,真係 "流沙" 得厲害,很成功喎,不過唔駛留比我,身怕出唔到門口!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師姐,真係好好味,食一個吾會怕架!

      刪除
  6. 師姐,冬至快到,必又大顯廚藝了... 家人很有口褔呢 !
    預祝聖誕快樂 !

    回覆刪除
  7. 你好呀,請問食譜為何不見了,我有跟你做過的,只是沒有記下來
    家中老人家很喜歡吃的,星期三想做給老人家賀壽,希望你可以再給我食譜,感激不盡

    回覆刪除
    回覆
    1. Google把你個留言去左垃圾留言度,錯過左答你,吾好意思。
      食譜在“香滑流沙包”,希望你已經搵到啦。

      刪除