2021年4月24日 星期六

煎封黃立鯧

 超市的急凍黃立鯧做特價

好幾位師努力尋寶

聽她們的對話

這條魚比街市賣游水的還要好吃

這是海魚

游水的只是養魚

我也買了兩條

先做一條用豉汁煎封

真係唔錯呀











10 則留言:

  1. 翠兒真係拾到寶😆條🐟睇落肉質都好結實,煎得又靚加上個芡汁簡直想㖭多幾豌飯🤤,好奇問吓魚的出產地?

    回覆刪除
  2. 用蒜蓉豆豉醬去蒸,也會很好吃。

    回覆刪除
  3. 我經常買定一兩條放係冰箱,我都喜歡佢哋肉實淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都買咗兩條,真係唔錯,好厚肉好實淨,好吃!

      刪除
  4. 回覆
    1. 煎香,煮個豉汁回鑊封返,唔錯。

      刪除
  5. 這個週末,英國的急凍黃立鯧都做特價喎,我哋賣40港幣1公斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地超市做特價15蚊一條,約200克上下,你地平好多。

      刪除