2019年5月23日 星期四

煎蠔仔餅

其實我好怕腥
但也有屋企人可以食生蠔
見到街市的蠔仔很靚
煎一次蠔仔餅
食落又唔覺腥
仲覺得幾好食添









材料
蠔仔12両  蛋雞2隻  番薯粉4湯匙  蒽白1湯匙  香芹1棵  芫茜棵
調味料
魚露1/2湯匙  鹽1/4茶匙  糖1/2茶匙  麻油、胡椒粉各少許
蠔仔醃料
生粉1茶匙  鹽1/2茶匙  胡椒粉少許
做法
蠔仔先用清水沖洗,加生粉少許油再洗沖水
飛水瀝乾,加入醃料拌勻
香芹、蒽白、芫茜切碎備用
番薯粉加清水適量、魚露、蛋液及調味料拌勻成糊狀
加入香芹、蒽白、芫茜碎及蠔仔拌勻
燒熱平底鑊加油收至中火,加入蠔仔糊煎至兩面金黃色上碟
食時洒上味椒鹽更美味 


9 則留言:

  1. 𧐢仔餅煎得好靚。
    我只在街上食過,有啲食店都做得唔錯,自己整一定更合口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒的𧐢仔餅煎得好靚。
      我都是在店鋪上食,但多數很油膩。

      刪除
    2. 多謝EE!多謝陸姑娘!我問大少似唔似店舖賣的?佢話差唔多啦,街上賣的冇你洗得咁乾淨,多D蠔味,即是腥D啦,人家用炸之後蓋隻蛋在上面,脆D但好油。我用自己的方法似煎蛋咁,冇咁脆但冇咁油,最緊要冇咁腥我食得。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係呀!Samwei:點解我入唔到您的Blog咖!已經好耐了.
      翠兒:就一時一時?
      EE:就祇可睇,回應就不能.

      刪除
    2. 洗唔難的,先用疏茜裝住用水喉沖去污水,加些生粉加些生油搖下佢,小心不要弄破,再沖水就好乾淨喇,你想更乾淨重覆一次動作,但蠔味又少咗。

      刪除
    3. 小月我都好耐入唔到你個卜喇,懷念你啲燒肉呀!

      刪除
  3. 蠔仔肥美又煎得金黄脆口好吸引,我只在台灣吃過,自己未曾整過都係怕唔識洗! ~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!D蠔仔真係肥嘟嘟好靚我先會買。洗唔難的,先用疏茜裝住用水喉沖去污水,加些生粉加些生油搖下佢,小心不要弄破,再沖水就好乾淨喇,你想更乾淨重覆一次動作。

      刪除