2019年4月30日 星期二

馬拉糕

倫教糕我經常整
但馬拉糕我好少做
很久以前雅虎年代做過
今次我跟網上食譜
效果都唔錯







 

12 則留言:

  1. 我看到你舊食譜有牛油,可以不用牛油嗎?

    回覆刪除
  2. 好靚呀!睇見都想食吖!

    回覆刪除
  3. 好鬆軟的馬拉糕!蛋不多整到咁鬆唔簡單「讚」去飲茶我一定要食但見到你這個肯定好食過出面賣啦!真材實料。~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!想食馬上開工,包你快過去飲茶!

      刪除
  4. 翠兒!忘記問你,你這個蒸籠大約係幾多时?唔該曬!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸籠是6吋半,不過好滿,可以大一點更好。

      刪除