2017年11月12日 星期日

煎薯蓉餅

要照顧長者飲食
牙齒不好咀嚼有困難
煎薯蓉餅












材料
薯仔2個  雞蛋1隻  麵粉1湯匙  免治豬肉100克(調味另計) 
鹽1/4茶匙  糖1/2茶匙  胡椒粉少許

做法
  1. 薯仔去皮切塊用滾水烚熟,壓成薯蓉備用
  2. 免治豬肉加調味攪勻
  3. 薯蓉加入調味、蛋先攪勻,再加入免治豬肉、麵粉全部攪勻
  4. 平低鑊加少許油燒熱,用雪糕畢放入薯蓉先煎一會
  5. 反轉煎另一面,再反轉煎至熟
一般朋友可以加入牛油、煙肉、粟米、蝦膠、芫、蒽等自己喜歡的食材更美味


10 則留言:

  1. 這個好味又易食,都啱我喎,哈哈。

    回覆刪除
  2. 呢個你整得好西式…
    不過,我這邊的人較多喜歡吃粟米餅。(冇混薯蓉,只是蛋和麵粉漿。)
    至於薯仔餅,做法就乾脆切片,然後放落脆漿炸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 粟米餅我都鍾意呀,這個薯餅要照顧冇牙的長者,粟米食吾到,炸脆一樣食吾到,只能這樣算了。

      刪除
  3. 你整得好心機個個圓形像早餐的鬆餅,薯蓉我們這裡吃得多但薯餅我還未吃過我想又另一番風味,肯定好好食顏色又吸引,不只長者啱食小朋友也啱因為無骨嗎 :)~小滿

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!其實我吾係好心機,我要快,用個雪糕畢黎畢,一樣大小又圓形啫。我地食唐餐好少食薯蓉,煎成餅比較易食。

      刪除