萬聖節了
今天買了舊南瓜
做南瓜煎軟餅做午餐
沒有食官在家
先做六個煎咗
趁熱吃又軟又糯
好吃到不得之了
一口氣吃掉三塊
材料
南瓜300克 糯米粉160克 澄麵粉40克 砂糖40克 豆沙適量 油1湯匙
做法
- 南瓜去皮去瓤切成細塊蒸約15分鐘至熟
- 趁熱壓成茸加入砂糖拌勻,加入粉類及油搓成幼滑粉糰
- 分成16等份,包入適量豆砂餡成丸子,壓成餅形
- 燒熱平底鍋加入少許油,放入南瓜餅
- 中火煎至兩面金黃色上碟,趁熱食用
可按個人喜好更改皮與餡的比例
過去一兩年時興古早味蛋糕
屋企附近有間要排住隊等出爐買
最近已經拍烏蠅賣半價
我都有一年多沒有做過了
家中有可可粉快到期
整返個朱古力味試下
用回自己的原味食譜
只是加了可可粉加多一點牛奶
效果都不錯噢
當大細少還小朋友的時候
我經常整壽司
係最普通最簡單的食材
已經氹得小朋友好開心了
佢地長大之後
已經好耐未整過
遊卜睇見網友與鄰居共食
經常都有韓國鄰居做的壽司
引到我又想整呀
用回我最原始的食譜
學習韓國人加上炒香芝麻
反應都不錯呀
今日天氣惡劣
一早已經三號風球加黃雨
唔想出街
後來仲升級紅雨黑雨
街都水浸邊度都唔使去啦
要搵D野玩下
整包啦
整這個銷量第一的椰蓉包