中秋節前後
必有大量芋仔供應
這時候的芋仔又粉又滑
小時候經常吃這道菜
經濟實惠又易煮
而且非常好吃
材料
魚一塊 芋仔適量
做法
過兩天有聚會
想做點手信
都係曲奇蛋糕麵包之類啦
麵包蛋糕要即日整好忙
還是曲奇最方便
可以提早一兩天做定不影響質量
好幾年沒做月餅了
其實整月餅是很好玩的事情
但整咗又要搵人食呢
忍唔住又玩下
我已經好收歛
只玩幾個
今天才出月餅
好象是過後媒人秋後扇
有點遲了
不久前做過肉燥飯
大少話米咁耐做滷肉飯喇
無問題買條五花就得啦
上網睇下鍾意邊款跟便是了
其實自己喜歡咩味就落咩
豬肉切得細細條
炆淋便是了
見到網友睇戲食爆谷
突然想起好多年沒整爆谷
上一次做過仲有粟米剩
不如玩下囉
估唔到放咗幾年仍然有效
今次我落多少少油
粟米粒粒受熱均勻
全部爆得好靚
我喜歡少甜
睇落無乜焦糖
食落已經香脆好味了
材料粟米50克 砂糖50克 生油、牛油適量做法
幾周前睇流行都市
周五師傅教鹽酥雞
我依樣畫葫蘆
又真係好脆喎
大少話好吃但切得太大粒
我下次切細D
豬肉貴無乜點煮豬肉食了
都要間中食下吧
買了隻豬手
做話梅豬手又幾好賣喎
食譜請看
話梅豬手
買咗兩隻蟹
蒸熟拆咗肉用來炆伊麵
大伊麵一個 雞蛋一隻 蟹肉適量 銀芽韮菜適量 清雞湯適量