早前天氣寒冷
北風北熱
回憶起兒時的冬天
到這時候家家戶戶晒臘味
我也買了四條鯪魚
一於懷舊一番
臘鯪魚乾
好香
久遺了的味道
間中又想炒碟粉食下
買兩蚊芽菜兩蚊韭黃
返屋企炒粉
米粉2排 蝦仁1包 銀芽、韭黃、洋蔥絲、叉燒絲、蛋絲各適量
調味料
鹽、糖、胡椒粉、咖哩各適量
做法
趁著天氣回暖
做返一次麵包
我屋企人最愛椰蓉包
新鮮出爐又香又脆
真的好吃
天氣寒冷不想做麵包
又要搵啲野玩下
就試下貝殼小蛋糕
小小地整兩隻蛋
原來唔難喎
好香呀幾好食
豬牛都貴
食雞的機會多咗
當然我只是講買超市的冰鮮雞
花點心思也可以美味的
今次一雞兩吃
一邊用氣炸煱烤
另一邊浸白切雞
兩味都好吃