炸豬肉是我家鄉菜
並非咕嚕肉
是用肥豬肉釀上內餡
然後上脆漿炸
這是媽媽的味道
由小時候開始
我就喜歡這一道菜
這是便宜又好吃的炸物
冬至做了一客讓大細少回味一下
祝大家聖誕快樂
身體健康
以前聖誕節
我喜歡整樹頭蛋糕薑餅屋
年紀大咗無晒興趣
求其整幾片餅乾氹下小朋友
好多栗子賣又平又靚
買了用來炆雞
又香又粉真係好吃
買了一條五花肉
做咗叉燒
用氣炸鍋方便快捷
近日街市有好嫩的肉薑
仲賣到好平八蚊一斤
手痕痕買了多少
試下整糖薑
整返兩味平價餸
成本仲平過去買兩餸飯
不過要自己動手噢
街頭小食煎釀雙寶
買食材包裝越大越平
買一盒200克的忌廉
價錢已經差不多1公升的一半
當然係牌子不同但效果相若
200克有時不夠用
買1公升又會有好多剩餘
開封又要盡快用完
都傷腦筋架
通常諗唔到有乜好煮意
就做甜品
仲有剩代替牛奶加落去搓包
好軟熟好好食架
通常煮豆腐我用肉碎
之前數字屋100蚊四件
我要兩包豬扒兩包梅頭肉片
就用肉片炆一盒豆腐
效果不錯呀
隔得一段日子沒煲粥
突然好想食粥
先用煎好的鰂魚煲粥
快煲好時加入腐竹
然後用煲仔滾魚片粥
好吃